Ανέκαθεν η οδήγηση ράλι ασκούσε έλξη σε αναρίθμητους θεατές και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το να γίνει ένα δημοφιλές σπορ και για τις λέσχες αυτοκινήτων. Δεν είναι μόνο οι νέοι αλλά και τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που λατρεύουν την ταχύτητα.

Αρκετά είναι τα άτομα που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την οδήγηση ράλι. Θα λέγαμε ότι αποτελεί ένα είδος χαλαρωτικής δραστηριότητας γι’ αυτούς, όσο αντισυμβατικό και αν φαίνεται αυτό. Στα πλαίσια αυτής δίνεται η δυνατότητα στον οποιονδήποτε να ξεφύγει από την παθητικότητα της καθημερινότητας και να ζήσει έστω και για λίγο με την αδρεναλίνη στα κόκκινα. Το πάθος του να σπας τα όρια είναι αυτό που οδηγεί αρκετούς νέους στο να γίνουν μέλη ενός club σχετικού με την οδήγηση ράλι. Φυσικά ενδιαφέρονται για την αγωνιστική οδήγηση και παράλληλα αναζητούν τρόπους για να μπορέσουν να την φτάσουν στα όρια. Απαραίτητη προϋπόθεση για να το καταφέρουν αυτό είναι φυσικά το να τελειοποιήσουν τις τεχνικές οδήγησής τους. Μάλιστα πολλοί επιθυμούν όχι μόνο να κατακτήσουν την οδήγηση ράλι αλλά και την συμμετοχή τους σε ανώτερα event με σκοπό την διάκρισή τους.

Φυσικά η οδήγrally drivingηση ράλι δεν είναι απλά μία δραστηριότητα χαλάρωσης αλλά επίσης είναι και ένα άθλημα – επάγγελμα. Αποτελεί μία επίσημη ενασχόληση μόλις από τη δεκαετία του 1960. Τότε έγινε η αρχή για τις διοργανώσεις ράλι και έκτοτε events για τους αγώνες ράλι, γνωστά και μη, πραγματοποιούνται σε ολόκληρη την υφήλιο.

Αξίζει να αναφερθεί πως το ράλι θεωρείται επαγγελματικό σπορ μονάχα όταν λαμβάνει χώρα σε οργανωμένες πίστες. Υπάρχουν ωστόσο και ράλι που γίνονται σε δρόμους. Η φήμη αυτών των αγώνων είναι αρκετά μεγάλη, όπως και ο κίνδυνός τους. Οι οδηγοί που συμμετέχουν σε αυτά είναι υποχρεωμένοι να συνυπολογίσουν πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες. Οι υψηλές ταχύτητες, οι κλειστές στροφές και τα οδοφράγματα από άμμο είναι μόλις ένα δείγμα όσων έχουν να αντιμετωπίσουν. Αντιμετωπίζοντας αυτά ο οδηγός οφείλει να αποδείξει ότι διαθέτει την κατάλληλη τεχνική και ότι η ομάδα που τον πλαισιώνει είναι καλά οργανωμένη.