Ημέρες Εμπειρίας: Οδηγός ράλι οδήγησης

Για κάθε οδηγό ράλι υπάρχει μία ”καθορισμένη” λίστα συμβουλών που καλό θα ήταν να ακολουθείται προκειμένου η οδηγητική εμπειρία να φτάσει στο υψηλότερο δυνατό της σημείο. Οπότε, είτε είστε έμπειρος οδηγός ράλι είτε όχι καλό θα ήταν να έχετε υπόψη σας τον παρακάτω οδηγό.

• Μικρά αυτοκίνητα για αρχάριους

Εάν ανήκετε στην κατηγορία οδηγών ράλι που δεν έχει και τόσο μεγάλη εμπειρία σε αυτού του τύπου την οδήγηση, θα ήταν προτιμότερο να επιλέξετε ένα μικρό σχετικά αμάξι. Με αυτό τον τρόπο θα σας είναι πιο εύκολο το να ελέγχετε το όχημα. Είναι λογικό ότι ένα μικρό αμάξι θα είναι πολύ πιο εύκολα ελεγχόμενο απ’ ότι ένα μεγαλύτερο. Το βάρος του θα είναι εμφανώς μικρότερο άρα και σεις θα μπορείτε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις ιδιότητές του.

• Υπακοή στον συνοδηγό

Όσο καλός οδηγός και αν θεωρείτε ότι είσαστε πάντοτε θα πρέπει να λαμβάνετε υπόψη σας τις οδηγίες του συνοδηγού σας. Αυτός θα είναι σε θέση να γνωρίζει την διαδρομή και έτσι να σας προειδοποιεί εάν χρειαστεί να μειώσετε ταχύτητα ή να πάρετε αλλιώς κάποια στροφή στη διαδρομή.

• Χειρόφρενο

Ένα συχνό λάθος που κάνουν Handbrake carοι όχι τόσο έμπειροι οδηγοί, είναι να χρησιμοποιούν χειρόφρενο για τον παραμικρό λόγο. Το τράβηγμα του χειρόφρενου μπορεί να είναι χρήσιμο στα γλιστερά εδάφη ή σε μία αργή στροφή, όμως δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε κάθε περίπτωση προβλεπόμενης πλάγιας ολίσθησης.

• Έλεγχος στο γκάζι

Ίσως η ταχύτητα να είναι απολύτως συνυφασμένη με τους αγώνες ράλι, όμως αυτό δεν σημαίνει πως ένας οδηγός ράλι θα πρέπει να έχει το πόδι του στο γκάζι σε όλα τα σκέλη της διαδρομής. Εάν θέλετε να έχει η οδήγησή σας αποδοτικότητα, τότε θα πρέπει να γίνετε πιο ευρηματικοί. Ως εκ τούτο η οδήγηση σας στο ράλι θα πρέπει να βασίζεται στις διαβαθμίσεις της ταχύτητας του οχήματος αλλά και σε τεχνικές χρήσεις του γκαζιού.